Recenzie - "Erus si valea rabdarii" – Alec Blenche

Recenzie -

Cartea este scrisa de Alec Blenche, consilier in nutritie si fondator al site-ului ViataVerdeViu, care si-a dedicat viata promovarii unui stil de viata cat mai sanatos dar si educatiei copiilor intr-un mod extrem de frumos si placut.

Autorul ne transpune cu ajutorul acestei lecturi intr-o lume inocenta si vesela, din care avem cu totii cate ceva de invatat.

Despre ce este povestea

Povestea este despre calatoria unui baietel pe nume Erus, care porneste in aventura vietii lui din care trebuie sa invete o lectie, si anume cea a rabdarii. Calatoria este una extrem de placuta, plina de cantece, mister, rime, si personaje dragalase, pe care cu siguranta le va indragi foarte tare. Mai mult decat atat, cartea este recomandata chiar si parintilor, pentru a-si redescoperi copilul din ei, care a fost adanc ingropat in sufletul lor.

Una peste alta, ‘’Erus si valea rabdarii’’ este despre inocenta si iubire, si totodata despre lucrurile pe care trebuie sa le invatam cu totii in aceasta viata pentru a avea succes.

O calatorie plina de invataminte

Calatoria baietelului prin Valea Rabdarii este plina de invataminte de tot felul, dar si de unele momente amuzante si pline de bucurie pura. Ilustratia este una de exceptie, de care cei mici cu siguranta vor fi fascinati, aceasta transpunandu-i efectiv intr-o lume de basm, o lume a imaginatiei si a copilariei. Imaginatia fiind la cote maxime, copilul se va dezvolta frumos si corect din punct de vedere intelectual dar si emotional totodata.

Prin urmare, ia nastere cadrul perfect in care cei mici se pot identifica usor cu personajele si pot invata in felul lor pur si inocent, lucruri extrem de importante precum importanta familiei, a prieteniei, si a unei alimentatii sanatoase, si mai mult decat atat ce inseamna cu adevarat sa ai rabdare. Prin Valea Rabdarii pot trece doar cei cu sufletul pur si bun, aceia care de fapt au in subconstientul lor definitia corecta a ceea ce inseamna rabdarea.

Recenzie - Singur pe lume - Hector Malot Te-ar putea interesa si: Recenzie - Singur pe lume - Hector Malot

Ei bine, aceasta calitate adanc inradacinata este scoasa la suprafata cu ajutorul acestei carti, absolut fascinante si emotionante de-a dreptul. Autorul reuseste sa transmita o emotie puternica prin cuvintele folosite, si mai mult decat atat atinge punctele importante din mintea unui copil pentru ca acesta sa invete lectii pretioase de viata intr-un mod frumos si placut.

Alec Blenche promoveaza o altfel de educatie

Blenche ii educa efectiv pe cei mici intr-un mod jucaus, mod care ii va atrage cu siguranta si pe cei mai nastrusnici copii. Ilustratiile sunt absolut speciale, de basm, foarte atragatoare prin culorile vii pe care le contin. Ce alt mod mai simplu de a educa un copil crezi ca exista?! Ofera-I aceasta carte copilului tau si vei vedea cat te mult o va indragi. Cei care sunt parinti stiu deja ca un copil poate fi foarte capricios si de cele mai multe ori nu asculta atunci cand i se spuna numite lucruri, dar o astfel de carte ii va atrage cu siguranta atentia si il va face sa fie foarte interesat de ceea ce se ascunde intre copertile ei.

Prin urmare, educatia se poate face si intr-un mod placut si deloc dur, lucru pe care il sugereaza si autorul cartii. ‘’Erus si valea rabdarii’’ va produce schimbari pozitive in mintea si sufletul copilului tau, iar ca un bonus, te va ajuta si pe tine ca parinte sa te redescoperi si sa simti bucuria si fericirea copilariei. Alec Blenche stie fara indoiala cum sa faca aceste lucruri, si o face foarte bine cu ajutorul acestei carti. Asadar, pentru trezirea inocentei din tine si pentru educatia copilului tau, asigura-te ca ai aceasta carte in biblioteca ta, si cu siguranta nu vei regreta nici o secunda alegerea facuta.

0,00 (0 voturi)
Jojo

Nu sunt Comentarii la Recenzie - "Erus si valea rabdarii" – Alec Blenche