Recenzie - Trei metri deasupra cerului - Federico Moccia

''Trei metri deasupra cerului'' este  carte care a fost indelung asteptata si care a incantat milioane de cititori din intreaga lume. Pe langa faptul ca povestea in sine este una destul de interesanta, cartea ofera si o foarte importanta lectie de viata, care arata ca aparentele intotdeauna insala, iar bogatia si succesul nu sunt cea mai buna optiune de a fi fericit si implinit in aceasta viata. Iar Babi stie foarte bine toate aceste lucruri atunci cand isi infrunta mama pentru a fi alaturi de Hugo, barbatul de care s-a indragostit.

Romanul - un mix de replici

Romanul este un mix de replici de tot felul, care mai de care mai incitante, presarat pe alocuri de vocea autorului, care pune o serie de intrebari dintre cele mai interesante. Replicile spumoase dar si foarte perverse pe care protagonistii le au iti vor atrage cu siguranta atentia si te vor face curios sa vezi ce se mai intampla pe parcursul cartii. Chiar daca multi considera ca ideea cartii in sine este una oarecum banala, acest lucru nu este deloc adevarat. Poate ca are un cliseu destul de comun al fetei cuminti si al baiatului rau, dar intreaga poveste este foarte diferit expusa in aceasta carte, tocmai pentru ca cititorul sa nu se plictiseasca nici o secunda. ''Trei metri deasupra cerului'' este un drum plin de iubire pura, de inocenta, dar si de maturitate, parcurs de cele doua personaje principale.

Babi este o fata pura, sincera, cuminte, dar extrem de incapatanata care nu asculta de sfaturile celor din jur. Ea are rezultate remarcabile la scoala, dar in momentul in care se indragosteste de tanarul pe nume Hugo, aceasta se transforma in totalitate in prezenta lui. Pur si simplu, scoate la suprafata o latura pe care nimeni nu o stia, si devine rebela. Pune la cale tot felul de strategii pentru a-l infuria pe Hugo si a-l invata o lectie, dar sfarseste prin a nutri pentru acesta sentimente pe care nu le-a mai avut niciodata. Prima ei iubire se dovedeste a fi una extrem de profunda dar si presarata cu tot felul de intamplari si momente triste si de disperare, care isi vor pune amprenta pe intreaga sa viata. Procesul maturizarii celor doi tineri este foarte frumos expus in carte de catre scriitor, proces in care cel mai probabil foarte multi adolescenti se vor regasi.

Recenzie - Parfum de femeie - Giovanni Arpino Te-ar putea interesa si: Recenzie - Parfum de femeie - Giovanni Arpino
Va gasi Babi un echilibru bun intre fata cea rea si cea buna?
Hugo este un baiat care arata extrem de bine, dar care are un temperament care sta sa explodeze si este si el deasemenea foarte incapatanat. Acesta procedeaza la fel ca si Babi, si incearca de fiecare data sa o enerveze, fara sa stie ca de fapt va declansa o furtuna a iubirii care ii va ridica pur simplu pe amandoi la trei metri deasupra cerului. Carapacea in care tanarul obisnuieste sa se refugieze este sparta de atingerea pura si plina de dorinta a lui Babi, un lucru dupa care Hugo tanjeste foarte tare si pe care il va obtine indiferent de ce va fi nevoie sa faca pentru a-si atinge scopul.

Vor putea cei doi sa fie fericiti?

Aceasta este principala intrebare pe care cititorul si-o va pune in timp ce parcurge cartea. Ei bine, pentru a afla deznodamantul va trebui sa citesti ''Trei metri deasupra cerului'', o carte care cu siguranta te va incanta si te va face sa simti fiorii primei iubiri, in toata puritatea si blandetea ei. Daca vrei sa ai un weekend plin de iubire si sa te relaxezi citind o carte buna, atunci opera lui Federico Moccia este fara indoiala exact ceea ce iti trebuie.

0,00 (0 voturi)
Mihaela

Nu sunt Comentarii la Recenzie - Trei metri deasupra cerului - Federico Moccia